سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرای دوست

فناوریهای مختلف در تلویزیون های ال جی کدامند؟

    نظر

راهنمای نحوه انتخاب تلویزیون ال جی + فناوریهای مختلف در تلویزیون های ال جی کدامند؟

lg tvمثلا اگر کنسولهای نسل جدید مثل PS5 یا Xbox Series X را خریداری کنید بازیها در رزولوشن 4k اجرا شده و تلویزیون 4K میتواند همهی توان و کیفیت خود را به شما نشان دهد. در دنیای امروز خرید تلویزیون با رزولوشن HD چندان منطقی نیست و رزولوشن 8K هم هنوز در دسترس همگان قرار ندارد، پس بهتر است به سراغ تلویزیونهای FHD و یا 4K بروید. پیشنهاد میکنیم اگر کنسول یا سیستم شما میتواند بازیها را با رزولوشن 4K به اجرا دربیاورد خرید تلویزیون ال جی 4K را در اولویت قرار دهید و در غیر این صورت تلویزیون FHD را برای خرید انتخاب کنید. در ابتدای مطلب به طور کامل فناوریهای مختلف را معرفی کردیم. اما حالا ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که کدام فناوری برای بازی کردن مناسبتر است و مثلا کدام پنل میتواند سریعتر به تغییرات فریمها واکنش نشان دهد؟ در ادامه به این موضوع میپردازیم و مشخص میکنیم که مثلا کدام پنل روشنایی بیشتری دارد یا موشن بلور آن بهتر است.

خرید Lg Tv

lg tvتلویزیون 55 اینچ الجی مدل un8060نیز مانند دیگر تلویزیونهای الجی در یک قاب باریک با ضخامت بسیار کم طراحی شده که به دلیل داشتن فریم باریک، اندازه تلویزیون بزرگتر از اندازه واقعی آن به نظر میرسد. ظرافت و کیفیت بالای این نمایشگر موجب شده تا به راحتی در هر فضا و مکانی بتوان از آن استفاده نمود. این تلویزیون میتواند بر روی پایههای دو شاخهای شکل خود بر روی میز قرار بگیرد یا با استفاده از یک براکت بر روی دیوار نصب گردد. این تلویزیون دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که سبب شده تا بهترین تصاویر را به مانند صفحه سینما مشاهده کنید. تلویزیون دارای زاویه دید گستردهای است که در تلویزیون های معمولی این زاویه دید هرگز به وجود نمی آید؛ زیرا در این تلویزیون نور پس زمینه الایدی وجود داشته و در محیطهای روشن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهد. همچنین دقت رنگ صد در صد تا زاویه 60 درجه در تلویزیون تضمین شده که در هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی کیفیت تصاویر هیچ مشکلی ندارد.

ال جی Tv

lg tvبه روز رسانی فرمویر (firmware) یا سیستم عامل تلویزیون یکی از روشهای مهمی است که با کمک آن میتوانید حداکثر بهرهوری از تلویزیون خود را آن هم به بهترین نحو داشته باشید. برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است سر راه شما قرار بگیرد و همین طور برخورداری از جددیترین امکانات از جمله عواملی است که نیاز شما به روزرسانی نسخه سیستم عامل تلویزیونتان نشان میدهد. اگر تلویزیون هوشمند الجی شما به اینترنت متصل است تمام فرایند اپدیت و به روز رسانی میان افزار چند دقیقه بیشتر طول نمیکشد. به شما پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید: سیستم عامل webOS چیست؟ 1. کار آپدیت را با فشار دادن کلید خانه (Home) روی کنترل جادویی Magic Remote الجی شروع کنید. 2. سپس، وقتی که آیکون تنظیمات یا settings به شکل چرخ دنده را مشاهده کردید روی آن کلیک کنید یا اگر روی کنترل جادویی شما کلید تنظیمات هست، آن را فشار دهید.

یکی از دلایل کم نور شدن صفحه تلویزیون، به مشکل خوردن منابع نوری دستگاه است. تامین نور در تلویزیون به واسطه لامپ صورت میگیرد. البته در برخی موارد، دستگاههای متصل به تلویزیون هستند که دچار مشکلاند. به همین خاطر است که در صورت بروز این اختلال، باید سریعا به مراکز تعمیر تلویزیون مراجعه کرد، تا با تشخیص درست، اقدام به تعمیر دستگاه کنند. بعضی مواقع چراغ تلویزیون بهصورت ناگهانی، روشن و خاموش میشود. این مسئله معمولا نشانگر بروز خطایی در دستگاه است. در اکثر مواقع با یک بار خاموش و روشن کردن، این مشکل رفع میشود. در غیر این صورت، تشخیص اختلال، کار نسبتا دشواری است. به هم ریختن تنظیمات، اختلال در سیستمعامل و مشکلات مکانیکی، میتوانند علت چشمک زدن چراغ تلویزیون باشند. یکی از موارد حائز اهمیت در تعمیرات تلویزیون و سایر لوازم خانه، این است که با توجه به برند دستگاه، به مراکز تخصصی مراجعه کنید. برای مثال اگر شما تلویزیون الجی خریداری کردهاید و دچار مشکل شده، دستگاه را برای تعمیر به جایی ببرید که لوازم برند الجی را تعمیر میکند.

قیمت تلویزیون ال جی

این تلویزیون از فرمت های استاندارد تصویر HDR10 Pro ،HLG و Dolby Vision IQ هم پشتیبانی میکند که بر وضوح تصاویر بسیار تأثیر گذار هستند. در ادامه معرفی بهترین تلویزیون های ال جی 2022 به محصولی با پنل NanoCell IPS می رسیم که با پشتیبانی از سیستم عامل webOS عرضه شده است. کنترل جادویی این تلویزیون، قابلیت های متنوعی را در دسترس شما قرار می دهد و می توانید برنامه ها و تنظیمات دستگاه را به راحتی کنترل کنید. همچنین این تلویزیون دارای سرعت رفرش ریت 120 هرتز با پنل IPS است. از امکانات مخصوص بازی مانند قابلیت VRR هم نباید غافل شد که اگر گیمر باشید، قطعا برای شما هیجان انگیز است. یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ال جی 2022، با عنوان QNED 90 وارد بازار شده و ویژگی های جالب توجهی دارد. پنل QNED / IPS یکی از این ویژگی هاست که با فناوری Direct Full Array Mini LED پشتیبانی می شود؛ به این ترتیب تصاویر با بالاترین کیفیت و جزئیات نمایش داده می شوند. نسخه ششم سیستم عامل WebOS هم ویژگی جالب دیگری است که ال جی در کیوند 90 ارائه داده است. پنل IPS ، فناوری Direct Full Array Mini LED ، زاویه دید خوب، درگاه های ارتباطی متنوع، پورت HDMI 2.1 با امکان اجرای سرعت رفرش ریت 120 و قابلیت VRR هم دیگر ویژگی های این تلویزیون جذاب هستند. به عنوان یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ال جی 2022، باید به NANO86 2021 اشاره کنیم. پنل این ال ای دی از نوع IPS است و در مقایسه با دو نسخه قبلی اش پیشرفت های زیادی داشته است. کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون پشتیبانی می شود تا تصاویر را با بالاترین جزئیات ببینید. فناوری نانوسل، ویژگی دیگر این تلویزیون است که وضوح تصویر را افزایش داده نمایش رنگها را بسیار جذاب تر کرده است.

L - تلویزیون LED با وضوح Full HD.

بیایید شماره مدل 65UQ9000PUA را به عنوان مثال در نظر بگیریم. من در تصویر نشان دادهام که چگونه میتوانید شماره مدل تلویزیون های سری LED را توضیح دهید. L - تلویزیون LED با وضوح Full HD. P - اصلاح فنی تلویزیون (معمولاً یک ویژگی برای یک کشور یا منطقه خاص). U - ATSC، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک). واقعیت جالب: الجی مجبور بود حرف L را حذف کند، زیرا قبلاً برای نشان دادن تلویزیون LED الجی استفاده میشد. در سال 2020، طرحهای شمارهگذاری مدل برای تلویزیونهای نانوسل و QNED دستخوش تغییرات قابلتوجهی شده و نامگذاریهای خود را گسترش دادهاند. از آنجایی که الجی قصد دارد سالانه تلویزیونهای QNED و NanoCell بیشتری عرضه کند، طرح شمارهگذاری جدید به رمزگذاری اطلاعات مهمتر در مورد مدل تلویزیون کمک میکند. نام تلویزیون های QNED از سال 2021 معرفی خواهد شد. آنها طرح شماره گذاری مشابهی با NANO خواهند داشت، اما مخفف QNED به جای NANO استفاده خواهد شد.

تلویزیون ال جی

دارای دکمه های میان بر است و به کاربران این اجازه را می دهد تا به راحتی به شبکه های پخش فیلم مانند Netflix و یوتیوب فراهم کند. همچنین در این ریموت کنترل از دکمه اشاره گر یا اسکرول استفاده شده است و جستجو در صفحات اینترنتی را بسیار ساده کرده است. حتی اگر پیشرفته ترین تلویزیون ها را نیز در اختیار داشته باشید باز هم نیاز به اتصالاتی دارید. تلویزیون UP7800 دارای 2 پورت HDMI برای اتصال به کنسول بازی و دیگر دستگاه های چند رسانه ای است. با توجه به وجود این پورت ها و چند قابلیت دیگر این محصول به یک تلویزیون مناسب برای گیمرها تبدیل شده است. همچنین با استفاده از پورت USB این محصول می توانید فلش مموری خود را به راحتی به دستگاه وصل کنید و محتواهای دلخواه خود را با کیفیت فورکی تماشا کنید. اگر قصد خرید یک تلویزیون مناسب با کیفیت تصویر خوب و کیفیت صدای خوبی هستید پیشنهاد ما به شما تلویزیون UP7800 ال جی است.

زیرا طراحی منحصربهفرد آن برای شما گران تمام خواهد شد.

این ویژگی به آنها اجازه میدهد تا تصاویر را با نسبت کنتراست تقریباً فوقالعادهای در اتاقهای تاریک، با رنگهای سیاه عمیق و بدون جلوههای هالهای مانند منحرف کننده نشان دهند. این تلویزیون طراحی منحصربهفردی دارد و برخلاف اکثر محصولات، هیچگونه پایهای در آن مشاهده نخواهید کرد. زیرا به گونهای طراحی شده است که با پایه دیواری باریک موجود در آن، به راحتی روی دیوار شما نصب خواهد شد. این محصول مانند سایر تلویزیون های ال جی، از رابط هوشمند webOS استفاده میکند که برای سال 2022 کمی به روز شده است. در این بروزرسانی، پروفایلهای کاربران در میان سایر تغییرات جزئی نیز قابل مشاهده خواهد بود. در این مدل پیشرفتهای زیادی نیز در زمینهی بازی، از جمله پشتیبانی از GeForce Now و استریم بازی Stadia به چشم میخورد. سری G نسبت به سایر محصولات الجی از محبوب زیادی برخوردار نیست. زیرا طراحی منحصربهفرد آن برای شما گران تمام خواهد شد. اما میتوان گفت که بالاترین مدل 4k الجی در سال 2022 به شمار میرود.

دریابیم که چگونه تبلیغ Lg تلویزیون

Chat Together به افرادی که مشغول تماشای فیلم یا سریالی مشترک هستند، اجازه می دهد تا درباره ی آن بحث کنند و واکنش هایشان را به صورت آنی به اشتراک بگذارند. علاوه براین، قابلیت ConnecTime انتقال تماس های ویدئویی را از گوشی به تلویزیون ممکن می سازد. وقتی از تلویزیون فاصله بگیرید، تماس ویدئویی به صورت خودکار به دستگاه اصلی برمی گردد. قابلیت 3D Map View نیز موقعیت وسایل هوشمند موجود در خانه را در قالب نقشه ای سه بعدی از نمای بالا نشان می دهد. سامسونگ همیشه در فناوری های مرتبط با OLED ازجمله شرکت های پیش گام بازار بوده است و یکی از نخستین برندهایی بود که از فناوری miroLED استفاده کرد. غول فناوری کره ای امسال با تلویزیون 76 اینچی Micro LED CX، کوچک ترین تلویزیون مجهز به فناوری microLED خود را با قیمت ارزان تر از مدل های سال قبل معرفی کرد. سامسونگ رده ی تلویزیون های پول ساز mini- LED و Neo QLED خود را نیز فراموش نکرده است.

متصل کردن آن کار راحتی بوده و تنها از قابلیت Bluetooth surround ready کمک بگیرید. این قابلیت بدون استفاده از سیم و کابل از طریق بلوتوث می تواند سیستم ساندبار شما را به تلویزیون متصل کند. در نتیجه میتواند به صورت هماهنگ برای شما آن را پخش کند. ال جی برای این تلویزیون از فناوری های صوتی زیادی پشتیبانی کرده که می توان به وجود فناوری Ultra surround اشاره کرد, خرید تلویزیون ال جی این فناوری در ایجاد صدای فراگیر نقش زیادی دارد. در ضمن با استفاده از فناوری clear voice به صورت کامل و بدون هیچ نویزی صدا پخش میشود. خرید تلویزیون اسمارت 75UP80003 میتواند جدیدترین و سرگرم ترین برنامه ها را برای شما به ارمغان بیاورد و هر کسی که از آن استفاده کند را به تلویزیون وابسته نماید. این تلویزیون به دلیل آنکه از سیستم عامل WEBOS استفاده می کند به عنوان یک رابط کاربری ساده, امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران میگذارد.

این اقدام زمانی انجام می­شود که علت خاموش شدن دستگاه خرابی مین­برد نباشد. بردپاور یا منبع تغذیه همانطور که از نامش پیداست برای تامین برق مورد نیاز تلویزیون است. این منبع، برق 220 ولت شهری را که از نوع AC است، دریافت می­کند و آن را به جریان مورد نیاز دستگاه که از نوع DC است، تبدیل می­کند. در واقع جریان متناوب برق شهری باید به جریان مستقیم تبدیل شود سپس از طریق مین­برد به تمامی قطعات این دستگاه انتقال پیدا کند. به­ همین دلیل اگر سیستم برق دچار نوسانات شود برد پاور دچار مشکل می­شود که به­ دنبال آن امکان رسیدن آسیب به مین­برد نیز بالا می­رود. بنابراین بهترین کار برای پیشگیری از بروز این مشکل استفاده از محافظ است. بک­لایت قطعه­ ای است که وظیفه تامین نور مورد نیاز برای دستگاه را برعهده دارد و اگر دچار خرابی شود نمایش تصویر نیز با مشکل مواجهه می­شود. اما نقش اینورتر در این مسئله چیست؟ در واقع برای روشن شدن بک­لایت وجود اینورتر نیاز است.

شما می توانید کیک و Lg تلویزیون خود را نیز میل کنید

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید تلویزیون lg وب سایت خود باشید.