سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرای دوست

مزایا و معایب خرید لپ تاپ استوک

ظاهر زیبا و وزن کم آن از مشخصه های بارزی است که میتوان در مورد این لپ تاپ به آن اشاره کرد. پردازنده ای که در این مدل به کار رفته است در شرکت AMD ساخته شده و سری آن Ryzen 7 و مدل پردازنده نیز 4800H است. استوک لپ تاپ این سی پی یو با مشخصات سخت افزاری حرفه ای که دارد سرعت گیم را به نحو قابل توجهی افزایش داده و شرایطی بسیار مناسب برای گیم در اختیار گیمرها قرار میدهند. رم قرار گرفته یک رم 8 گیگی و DDR4 است. هارد نیز با داشتن ظرفیتی برابر 1 ترابایت و حافظه پر سرعت SSD با حجم 512 گیگابایت، حجم بسیار وسیع و خوبی را در اختیار گیمرهای حرفه ای قرار داده است. صفحه نمایش در این لپ تاپ 15.6 اینچی است که اصطلاحا به آن 15 اینچی گفته میشود، و روکشی مات بر روی آن کشیده شده است. با این صفحه نمایش لذت بازی دو چندان خواهد بود.

  1. E7U26UT E7U26AA
  2. گزینه Mouse را انتخاب کنید
  3. حافظه: 8 گیگ
  4. مجهز به پردازنده Core i7 اینتل
  5. گرید بندی لپ تاپ های استوک به چه معناست؟
  6. Intel Iris Pro Graphics P580
  7. دو عدد پورت USB 3.2
  8. حافظه کش: 8GB

تمامی این لپ تاپ ها جز مواردی اندک آن هم در قرارگیری پورت ها اختلاف زیادی باهم ندارند. لپ تاپی که ما آن را بررسی میکنیم dell e6430 می باشد. وزن لپ تاپ حدود 2 کیلوگرم است و دارای ضخامتی 32 میلی متری است. پهنای آن 352 میلی متر و درازایش 241 میلی متر است. بدنه لپ تاپ با داشتن میدان الکترومغناطیسی ضعیفی سبب شده که لکه ها و گرد و غبار کمتر جذب آن شوند. صفحه نمایش لپ تاپ 14.1 اینچ بوده و دارای نسبت تصویر 16 به 9 است.نوع صفحه مات و ضد بازتاب نور و اشعه های زائد است. رزولوشن تصویر 1600 در 900 پیکسل می باشد. زوایای دید و شدت نور در این صفحه نمایش کاملا مناسب می باشد. در بیشتر مدل ها بالای صفحه نمایش وبکم 2 مگاپیکسلی قرار دارد. بلندگوهای لپ تاپ به شکل هوشمندانه ای در قسمت زیرین درجلو لپ تاپ جای گرفته اند که علاوه بر بلندای صدا، کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.

سلام. خواهش میکنم. خوشحالیم که مطالب مسترنکست برای شماهم مفید بوده. ماهم از همراهی تون با مسترنکست متشکریم. سلام لطفا راهنمایی کنید لب تاپ مناسب وب گردی سایت و صرافی های مخصوص ارزدیجیتال و کمی کار با فتوشاپ و تماشای فیلم تو رنج 9 تا 12 میل آیا هست؟ برای بودجه زیر 30 میلیون برای کارای روزمره ، دانشجویی ، ترید و برنامه نویسی و گیم سبک تفننی مثل CsGo به نظرتون لپ تاپ MacBook Air MGND3 2020 انتخاب خوبیه ؟ سلام. خیلی خوشحالیم که مطالب مسترنکست برای شما هم مفید بوده. ماهم از همراهی و ابزار محبتتون متشکریم. لپ تاپ بسیار خوبی است و برای تمام کارهایی که مدنظرتون هست یعنی کارای روزمره ، دانشجویی ، ترید و برنامه نویسی و گیم سبک تفننی میتونه یک گزینه مناسب باشه. البته برای بازی های سنگین بهتر است از لپ تاپ های حرفه ای گیمینگ استفاده کنید. مک بوک ایر M1 یکی از روان ترین، سبک ترین و بهترین لپ تاپ در محدوده 30 میلیون به ویژه با توجه به کار شماست.

نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت Full HD این لپ تاپ را گزینه مناسب برای تماشای فیلم میکند. همچنین نمایشگر این لپ تاپ قابلیت باز شدن 180 درجهای دارد. باوجود قطعات کممصرف و استفاده از یک باتری دوسلولی با ظرفیت 30 واتساعت، این لپتاپ با هر بار شارژ حدود پنج و نیم ساعت روشن خواهد ماند. لنوو آیدیاپد 330 دارای پردازندهی مرکزی Celeron N4000 اینتل که نمیتوان انتظار فوق العاده زیادی در انجام بازی های و برنامه های سنگین داشت. اما کیفیت سخت افزار در این لپ تاپ به قدری است که براحتی میتواند در انجام امور روزانه از آن استفاده کنید. در کنار سخت افزار قابل قبول، قیمت مناسب لپ تاپ Ideapad 330-NXB آن را یک گزینه مناسب برای کاربردهای اداری، مولتی مدیا، وب گردی و مواردی از این دست نموده است. قیمت انواع لپ تاپ دست دوم لپ تاپ لنوو مدل V15-DA یکی از ارزان ترین لپ تاپ ها با پردازنده Core i3 نسل دهم هست.

محبوب ترین و بهترین برندهای لپ تاپ موجود در بازار ایران که امتحان خود را پس داده اند را در این مقاله اولویت قرار دادیم تا شما عزیزان انتخاب بهتری برای خرید لپ تاپ داشته باشید. این لپ تاپ ها میان محبوب ترین برندهای لپ تاپ از جمله ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی، مک بوک و… در بازار ایران در سال 2020 و 2021 انتخاب شده اند. در ادامه لیستی از 8 لپ تاپ پیشنهادی برای خرید که نتیجه این بررسی از مسترنکست است خدمتتان تقدیم میشود. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت ببرید. هر سوالی در مورد خرید لپ تاپ داشتید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. با افتخار پاسخگوی سوالات شما هستیم. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - E در حال حاضر پرفروش ترین لپ تاپ دیجی کالا هست. لنوو مدل Ideapad 330 - E یک لپ تاپ با قیمت مناسب است که با توجه به سخت افزارش میتوانید از آن برای انجام کارهای روزانه، وب گردی، کار با نرم افزارهای سبک استفاده کنید.

  1. تعداد هسته: 14 هسته حقیقی + 6 هسته مجازی
  2. قیمت زیاد
  3. هارد: 512 گیگابایت اس اس دی
  4. HDMI 2.0b
  5. تعداد پورت USB 3.0 2
  6. پشتیبانی از ویندوز 11

هیچگونه انعطاف پذیری و عدم مقاومت در بخش کیبورد یا تاچ پد ، تحت فشار متوسط وجود ندارد. دو لولای بزرگ عملکرد خوبی در حفظ زاویه صفحه نمایش دارند ؛ بدون اینکه اجازه حرکات تکان دهنده در حین استفاده از دستگاه را بدهند. صفحه نمایش لپ تاپ Dell Precision 7510 با اندازه ی 15.6 اینچ دارای پنل های مختلف ، از HD با رزولوشن 1366x768 تا 4K با رزولوشن 3840x2160 پیکسل می باشد. مدل استاندارد صفحه نمایش این لپ تاپ با پنل با کیفیت FullHD و رزولوشن 1920x1080 پیکسل می باشد. روشنایی متوسط این پنل حدود 271 cd/m² می باشد که کمی زیر حد متوسط است در رده ی خود است. توزیع روشنایی حدود 83 درصد می باشد که نشان می دهد روشنایی به طور نسبتاً یکنواخت در پنل پخش شده است. لنوو استوک در همین حال ، کنتراست 1050: 1 می باشد که فوق العاده است؛ همچنین مقدار عمق رنگ سیاه نیز حدود 0.266 cd/m² می باشد که چنگی بع دل نمی زند.

  • Microsoft Surface Laptop 3
  • LENOVO YOGA C930
  • انتخاب کارت گرافیک
  • همکاری در فروش
  • تبدیل هارد SSD M2
  • عملکرد قدرتمند
  • صفحه نمایش: 15?6-inch Full HD (1,920 x 1,080) IPS, 144Hz

صفحهنمایش آن 15.6اینچی با دقت HD است و روکش ماتش هنگام کار در محیطهای باز و تابش مستقیم نور آفتاب ممکن است . این دستگاه از لپتاپهای نسبتا باریک ایسر است؛ همین مسئله حذف درایو نوری را توجیه میکند. پورتها هم کامل نیستند؛ اما وجود پورت HDMI، پورت USB 3.0 و USB 2.0 میتواند نیاز شما را برطرف کند؛ ولی برای استفاده از پورتهای بیشتر میتوانید از یک هاب استفاده کنید. مشخصات سختافزاری، این دستگاه را در ردهی کاربری عمومی قرار میدهد و باتری سه سلولی آن که از نوع لیتیومپلیمر است و برای کارهای روزمره بسیار خوب به نظر میرسد و تا 6 ساعت شارژدهی دستگاه را تامین میکند. لپ تاپ «Ideapad130» یکی از محصولات شرکت «لنوو» است که در دل خود از سخت افزاری میانرده برای استفادههای عمومی بهره میبرد. وجود 4 گیگابایت رم از نوع DDR4 روی Ideapad130 باعث شده که بتوان سرعت خوبی را برای انجام پردازشهای کامپیوتری تجربه کرد.

  • کیفیت ساخت محکم
  • شبکه بی سیم Wi-Fi دارد
  • صدای ایجاد شده توسط فن
  • Windows 10
  • از کجا لپ تاپ استوک بخریم؟

در کنار این نوع حافظهها، دسته دیگری تحت نام SSD های PCIe هم وجود دارد که به جای سوکتهای اختصاصی M.2 مستقیما در درگاههای PCIe کامپیوتر قرار میگیرند. بد نیست بدانید که درگاه PCIe برای اتصال کارت گرافیک به سیستم به کار میرود. اگر ملاک شما برای خرید یک حافظه استحکام و مقاومت است، قطعا باید SSD ها را انتخاب کنید! چرا که این حافظهها فاقد هرگونه عضو متحرک هستند و به همین جهت قادر به تحمل انواع و اقسام ضربهها و فشارها خواهند بود. لپ تاپ استوک lenovo p50 از طرف دیگر وارد شدن کوچکترین ضربهای به هارد دیسکها ممکن است باعث آسیب رسیدن به بازوی محرک یا موتور چرخاننده دیسک شود. در صورتی که هریک از این اجزای هارد دیسک آسیب ببینند، درایو به طور کامل غیرقابل استفاده میشود و تنها با استفاده از روشهای پیشرفته و گرانقیمت میتوان برخی اطلاعات آنها را بازیابی کرد. اگر به دنبال ذخیره اطلاعات برای مدتی طولانی هستید، بهتر است درایوهای HDD را انتخاب کنید. این حافظهها ارزان قیمتتر هستند و میتوان با صرف هزینهای منطقی این حافظهها را در ظرفیتهای بالا تهیه کرد.